بهترین مارک متر لیزری

متر لیزری چی بخرم؟

متر لیزری چیست؟

یکی از ابزارهای اندازه گیری با دقت و سرعت بالا متر لیزی می‌باشد. همانطور که می‌دانید متر کردن با مترهای سنتی علاوه بر خطای زیاد امکان استفاده در مسافت‌های طولانی را ندارد. متر لیزری وسیله کاربردی در ساخت و ساز بویژه صنعت معماری می‌باشد که می‌تواند بدون اتلاف وقت محاسبه ای دقیق را به ارمغان بیاورد.

همچنین استفاده از متر لیزری نیاز به کمک کسی نداشته و خود به راحتی می‌توانید مقیاس سطح مورد نظر را با دقت بالا اندازه گیری نمایید. عدسی نصب شده روی دستگاه به همراه نور لیزری که جلوی متر لیزری تعبیه شده است با رفتن به محل اندازه گیری شده تنها با فشردن یک دکمه اندازه گیری را انجام می‌دهند. در واقع متر لیزری جایگزین مترهای پارچه ای، پلاستیکی و فلزی قدیمی می‌باشد. 

غیر از متر لیزری یکی از ابزارآلاتی که کاربرد فراوانی دارد پیچ گوشتی دو سو است. برای اطلاع از انواع پیچ گوشتی دو سو به این صفحه مراجعه نمایید.

ضرورت خرید متر لیزری

ضرورت خرید متر لیزری

معمولا از متر لیزری برای اندازه گیری فواصل طولانی، ارتفاع زیاد سطوح و یا جسم مورد نظر و فضاهایی که دسترسی دشواری دارند استفاده می‌شود. همچنین متر لیزری امکان سریع محاسبه مساحت و حجم سطح را فراهم می‌کند. کار کردن با متر لیزری بسیار ساده بوده و به تخصص خاصی نیاز ندارد. خرید متر لیزری سبب سرعت بخشیدن به فرآیند اندازه گیری نیز می‌شود.

معرفی بهترین متر لیزری

بهترین برندهای متر لیزری در بازار

با توجه به کارایی و نیاز متفاوت کاربران متر لیزری با برند خاصی را نمی‌توان معرفی کرد. چرا که هر متر عملکرد متفاوتی دارد و مخصوص یک نوع کار می‌باشد. به طور مثال مهندسین در پروژه‌های ساختمانی از یک نوع متر لیزری استفاده کرده و تولید کنندگان در صنایع مختلف مدل دیگر متر لیزری مورد نیازشان می‌باشد. بنابراین در هنگام خرید به نوع نیاز، کیفیت و قیمت محصول دقت کافی داشته باشید.

 

از پرطرفدارترین برندهای متر لیزری موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رونیکس
  2. بوش
  3. شیائومی
  4. دیوالت
  5. مایلسی
  6. لایکا
  7. لامویوم
متر لیزری توسن نیز یکی از بهترین برندها محسوب شده و جایگاه ویژه ای بین کاربران دارد. برای خرید متر لیزری توسن به با قیمت مناسب به ابزار سجادیان تمراجعه نمایید. قیمت متر لیزری سایر برندها نیز بین 900 هزار تومان تا 30 میلیون تومان بسته به امکاناتشان متغیر می‌باشد. مثلا مترهای لیزری که برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده و جزو ابزارآلات ساده می‌باشند بین یک تا 3 میلیون تومان قیمت دارند. اما برای خرید مترهای لیزری پیشرفته که دقت بالاتری داشته، ضد آب بوده و قابلیت اتصال به شبکه را دارند به طبع باید مبالغ بیشتری پرداخت کرد. متر لیزری دوربین دار نیز به طبع از مترهای لیزری ساده قیمت بالاتری دارد.

 

در این فروشگاه در صورتی که خرید عمده انجام دهید به مقدار قابل توجهی تخفیف شامل حال شما عزیزان می‌شود. برای اطلاع از نحوه خرید عمده ابزار مشهد اینجا کلیک نمایید.

بهترین متر لیزری بازار را از کدام شرکت‌ها بخرم؟

متر لیزری را باید از فروشگاه‌های ابزار فروشی و فروش ابزارآلات اندازه گیری خریداری نمایید. اگر برای خرید متر لیزری به دنبال فروشگاهی معتبر با مشاوره رایگان پیش از خرید نیاز دارید به ابزار سجادیان بهترین فروشگاه ابزارآلات در مشهد مراجعه نمایید. خرید در این شرکت هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. ابزار سجادیان برندهای مختلف را با کیفیت اصلی و قیمت مناسب به عرضه فروش می‌رساند. شما می‌توانید جهت خرید به آدرس زیر مراجعه کرده و یا با شماره‌های این فروشگاه تماس بگیرید.
 
آدرس فروشگاه ابزار سجادیان: مشهد، حدفاصل چهارراه ابوطالب و ابوطالب 1، پلاک 55
 
شماره‌های تماس:

 

نکات مهم هنگام خرید متر لیزری

نکات مهمی که قبل از خرید متر لیزری باید بدانید

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد امروزه متر لیزری به دلیل دقت بالا و امکانات دیگر استفاده بیشتری نسبت به مترهای قدیمی داشته و جزو پر فروش ترین ابزارهای اندازه گیری به شمار می‌رود. در هنگام خرید متر لیزری حتما به نکات زیر دقت کنید.
  • دقت اندازه گیری

دقت زیاد یکی از پارامترهای اصلی متر لیزری می‌باشد که در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی به بالاترین میزان رسیده است. به حدی که تفاوت اندازه اصلی با اندازه گیری متر لیزری بین 1 تا 2 میلیمتر می‌باشد که مقدار بسیار ناچیزی است. 
  • برد مسافت

هنگام خرید متر لیزری باید ابتدا مسافت را به صورت تخمینی اندازه گیری کنید. برخی از مترهای لیزری تا حداقل 2 متر را پاسخگو بوده ولی برخی دیگر از آن‌ها توانایی اندازه گیری تا 200 متر یا بیشتر را نیز دارند.
  • میزان نور نمایشگر 

مجهز بودن متر لیزری به نور صفحه نمایش امکان اندازه گیری در تاریکی و نور کم را فراهم می‌کند. دقت داشته باشید هنگام اندازه گیری در روشنایی و روز نیاز به این آپشن پیدا نخواهید کرد. بنابراین قبل از خریداری بدانید در چه محلی قرار است این کار را انجام دهید.
  • ضد آب بودن

بسته به نوع کار و موقعیت مکانی می‌توانید از متر لیزری ضد آب استفاده کنید. بدیهی است این ابزار قابل استفاده در محل‌هایی مانند استخر نبوده و فقط در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می‌دهند.
  • قابلیت اتصال به تلفن همراه

با اتصال نرم افزار متر لیزری به گوشی از طریق بلوتوث شما می‌توانید محاسبات اندازه گیری شده را بدون نیاز به نوشتن در تلفن خود ذخیره کنید. این کار توسط عکسبرداری با دوربین تلفن همراه ثبت و در حافظه گوشی ضبط می‌شود. برای این کار باید برنامه ای مخصوص را روی گوشی خود نصب کرده و تنظیمات لازمه را انجام دهید.
  • ذخیره داده‌ها

یکی از پرکاربردترین ویژگی‌های متر لیزری ذخیره سازی مقادیر اندازه گیری شده است. بیشتر مترهای لیزری می‌توانند تا 10 مقدار را در خود ذخیره کنند. این خصوصیت در مترهای لیزری متفاوت بوده و ممکن است در برخی از آن‌ها وجود نداشته باشد.

  • باتری دستگاه

این وسیله کاربردی از نظر نوع باتری در برندهای مختلف متفاوت می‌باشد. بعضی از آن‌ها باتری نیمه قلمی و برخی با سایر اندازه‌های باتری کار می‌کنند.

  • سایر امکانات جانبی دستگاه

متر لیزری بعضی از برندها کاملا مجهز بوده و دارای کیف و بند مخصوص می‌باشند که می‌توانید آن را به کمربند ابزار خود متصل نمایید. کیف و کمربند برای افراد حرفه ای سبب ایمنی بیشتر در حین کار می‌شود.

  • گارانتی معتبر

توصیه می‌شود متر لیزری را از فروشگاهی خریداری نمایید که محصولات آن شرکت شامل گارانتی مدت دار می‌باشد.  تا در صورت خراب شدن بتوانید آن را بدون هزینه اضافی تعمیر کنید.

خرید انواع ابزارآلات از فروشگاه مرکزی ابزار سجادیان

ابزار سجادیان بزرگترین ابزار فروشی در مشهد بوده که با ارائه خدماتی از قبیل تخفیفات ویژه، مشاوره پیش از خرید و گارانتی معتبر در خدمت شماست. این فروشگاه نمایندگی برندهای مطرحی از جمله توسن، تیوان، هنس، تانوس، نوا و غیره را داراست. 

برندهای برتر فروشگاه ابزار سجادیان

سوالات رایج

1.قیمت متر لیزری به چه عواملی بستگی دارد:

  • برند
  • کیفیت
  • امکانات
  • میزان دقت
  • مقدار مسافت

2.برد متر لیزری چه میزان است؟

برد مترهای لیزری متفاوت بوده و معمولا 20 متر یا 150 متر شروع می‌شود.

3.کاربرد متر لیزری چیست؟

  • ساختمان سازی
  • طراحی 
  • معماری داخلی
  • آزمایشگاه‌ها
  • تعمیرات برخی وسایل
امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *