بهترین دریل شارژی توسن

بهترین مدل های دریل شارژی توسن در سال 1402

برند توسن، ابزار آلات مختلفی را برای مصارف خانگی و صنعتی طراحی و تولید کرده است. دریل شارژی توسن ازمهمترین محصولات این شرکت است و استفاده از آن باعث می شود که کارها سریع تر و راحت تر انجام شود.چنانچه می خواهید که بهترین نوع دریل شارژی توسن را انتخاب کنید، باید درباره ویژگی های آن ها اطلاعات کاملی داشته باشید. ما در این مقاله نکات خرید دریل را بررسی می کنیم تا با استفاده از این مطالب بتوانید به راحتی بهترین دریل شارژی توسن را تشخیص داده و همواره از کیفیت آن رضایت داشته باشید.

آشنایی با برند توسن

آشنایی با برند توسن

 یکی از برندهای ایرانی که در زمینه تولید انواع ابزارآلات، فعالیت می کند، توسن است. این شرکت با استفاده از کارشناسان و متخصصان مجرب خود از سال 1382 فعالیت خود را شروع کرده است و با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان توانسته، حداکثر رضایت  آن ها را کسب کند.مجموعه توسن تمام تلاش خود را می کند تا محصولات آن ها با استاندارد های بین المللی مطابقت داشته باشد. دوام و استحکام محصولات این برند موجب شده است که در زمینه صنعتی و خانگی کاربرد زیادی داشته باشد.

برای آشنایی بیشتر شما  اطلاعات کاملتری در زمینه برند توسن دراختیارتان قرار می دهیم.

معیارهای انتخاب بهترین مدل دریل شارژی توسن

چنانچه قصد دارید که بهترین مدل دریل شارژی توسن را انتخاب کنید، باید به موارد زیر حتما دقت داشته باشید.

نوع باتری

اگر باتری ظرفیت مناسب داشته باشد، قطعا زمان بیشتری می توانید از دریل شارژی توسن استفاده کنید.قبل از خرید این مدل دریل، به شما توصیه می کنیم که طول عمر باتری، زمان شارژ، نوع باتری را بررسی کنید تا به راحتی بتوانید بهترین مدل دریل شارژی توسن را انتخاب نمایید.

تفاوت دریل برقی و شارژی به شما کمک می کند که بهترین نوع دریل را انتخاب کنید.

 

قدرت موتور

قدرت موتور از مهمترین فاکتورهایی است که قبل ازخرید بهترین مدل دریل شارژی توسن باید به آن توجه کنید. هریک از انواع دریل های شارژی توسن دارای قدرت موتور متفاوتی می باشند، بنابر این حتما مدل های مختلف دریل شارژی را از لحاظ قدرت موتور بررسی و مقایسه کرده و بعد با توجه به نوع کاربرد خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انواع کلی دریل توسن موجود در بازار

برند توسن، دریل های مختلفی را مانند چکشی، شارژی، ستونی، گیربکسی، مگنتی، همزن، سرکج تولید کرده است که شما با توجه به نوع کاربرد خود می توانید در مشاغل مختلف از آن ها استفاده کنید.

ساختار داخلی قطعات دریل رونیکس شما را با ویژگی های این محصول آشنا می کند.

جدیدترین قیمت بهترین دریل های شارژی توسن

دریل شارژی توسن از ابزارهای پرکاربرد است که در بسیاری از مشاغل، صنایع و … کاربرد دارد.قیمت این محصول با توجه به ویژگی، مدل و کاربرد در بازار متفاوت می باشد. قیمت دریل شارژی توسن به طور تقریبی، از دو میلیون تا شش میلیون تومان است. چنانچه می خواهید که از قیمت دقیق دریل توسن مطلع شوید، با کارشناسان ابزار سجادیان در ارتباط باشید تا در این زمینه اطلاعات تکمیلی را به شما ارائه  دهند.

معیارهای مهم در خرید دریل شارژی

برای خرید دریل شارژی،باید به نکات بسیار مهمی توجه شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

نوع باتری

 

نوع باتری

باتری دریل شارژی به دو نوع نیکل کادمیوم، لیتیوم یون تقسیم می شود. باتری های لیتیوم یون دارای وزن کم تر و کارایی بالاتری می باشند. این نوع باتری ها دارای قابلیت شارژ مجدد بیشتری نسبت به نیکل کادمیوم دارند. باتری های لیتیومی از نظر عمر مفید، وزن، کارایی در مقایسه با نیکل کادمیوم گزینه مناسب تری هستند.

تعداد باتری ها

برخی از دریل های شارژی یک باتری دارند، ولی انواع دیگر آن ها دارای چند باتری می باشند.هرچه تعداد باتری ها بیشتر باشد، زمان شارژ و کارکرد دریل افزایش می یابد. البته قیمت دریل هایی که دارای چند باتری هستند، معمولا نسبت به نوع تک باتری گران تر است.بنابراین توصیه می کنیم که در زمان خرید دریل شارژی به این نکات حتما توجه کنید.

قدرت موتور

 

قدرت موتور

قدرت موتور از مهمترین معیارهایی است که در زمان خرید دریل شارژی باید به آن توجه شود. قدرت دستگاه برحسب وات اندازه گیری می شود که نشان دهنده توانایی موتور برای انجام کارهای سخت است. مسلما هر چه قدرت موتور بالاتر باشد، دریل شارژی قادر است که کارهای سخت را بهتر انجام دهد.برای مصارف خانگی، موتور با قدرت 12 تا18 وات انتخاب مناسبی است، ولی برای کارهای صنعتی و سنگین تر به قدرت بیشتری نیاز دارید.

 

وزن و اندازه دریل شارژی

اگر به دنبال استفاده راحت و کارایی دستگاه هستید، بهتر است که به ابعاد و وزن دریل شارژی توجه نمایید. دریل های شارژی که وزن سبکتر دارند، به راحتی قابل حمل هستند که این ویژگی از مهترین مزایای آن ها محسوب می شود.این نوع از دریل ها برای کارهای های سبک مانند مونتاژ و اتصالات انتخاب ایده آلی می باشند. دریل های سنگین هم برای کارهای حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند. برای انتخاب بهترین دریل شارژی به وزن و اندازه آن دقت کرده تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

خرید انواع ابزارآلات از فروشگاه ابزارآلات ابزار سجادیان 

ابزار سجادیان از شناخته شده ترین فروشگاه های ابزار آلات در مشهد است که بهترین برندهای محصولات را با گارانتی معتبر به مشتریان محترم ارائه می دهد. شما می توانید انواع ابزار برقی، شارژی و کارگاهی را از فروشگاه اینترنتی ابزار سجادیان خرید کنید و با اطمینان کامل از آن ها سال ها در کارهای صنعتی و خانگی  استفاده کنید.

فروشگاه ابزارآلات مشهد ارائه دهنده بهترین برند دریل 

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *