بهترین مارک کمپرسور باد

بهترین برندهای کمپرسور باد

مقایسه کمپرسور باد خانگی و صنعتی

یکی از تجهیزات مهم در مشاغل صنعتی کمپرسور هوا است. این محصول وظیفه ذخیره و فشردن کردن هوا در مخزن مخصوص را به منظور تامین انرژی مورد نیاز ابزار مربوطه برعهده دارد. کمپرسورهای موجود در بازار بر حسب عملکرد، سرعت، میزان فشار و مراحل کار متفاوت می‌باشند. از این رو تنوع این محصول بسیار زیاد می‌باشد. از این وسیله کاربردی در پایگاه‌های نظامی، معادن و دندانپزشکی استفاده فراوانی می‌شود. برخی افراد نیز برای انجام کارهای منزل از کمپرسور باد استفاده می‌کنند. قیمت کمپرسورهای بادی صنعتی به دلیل ابعاد و ظرفیت بیشتر و  همچنین امکانات پیشرفته تر بالاتر از کمپرسور خانگی می‌باشد. برای خرید بهترین مارک کمپرسور باد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

به منظور خرید عمده ابزار مشهد از جمله کمپرسور باد به فروشگاه ابزار سجادیان مراجعه نمایید.

بهترین مارک کمپرسور باد در ایران

بهترین مارک کمپرسور باد ایرانی

به دلیل اهمیت پمپ باد در صنایع مختلف، ایرانیان به فکر تولید این محصول در داخل ایران افتاده اند. از مهمترین برندهای تولید کننده کمپرسور باد در ایران می‌توان به مارک رونیکس، کرون، کنزاکس، پارس وکیوم و توسن اشاره کرد. در نظر داشته باشید پارس وکیوم به عنوان بهترین مارک کمپرسور باد در ایران شناخته شده است. این محصول که در سال 1364 وارد بازار شد دارای کیفیت مطلوب و تنوع زیاد می‌باشد. در واقع شرکت پارس وکیوم اولین تولید کننده کمپرسورهای هوا از نوع رینگ مایع می‌باشد. از مزایای کمپرسور باد برند پارس وکیوم این است که در سه مدل صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی با استاندارد APL 681 تولید می‌شود.

برای خرید کمپرسور فندکی تیوان با قیمت مناسب اینجا کلیک نمایید.

بهترین مارک کمپرسور باد در جهان

استفاده از کمپرسور باد در کارخانه جات عظیم باعث عدم استفاده از یراق آلاتی مانند تسمه و چرخ‌ها می‌شود. در واقع پمپ باد با مکش هوای بیرون به داخل محفظه خود بوسیله جریان الکتریکی، سبب متراکم سازی هوا شده و انتقال هوای فشرده شده به کندانسور را انجام می‌دهد. این محصول به دلیل کاربردهای شگرف در مشاغل مختلف محبوبیت زیادی در کل جهان دارد و همگی برای تولید بهترین خروجی تلاش می‌کنند. بهترین مارک پمپ باد در جهان شامل موارد زیر است:

برند porter-cacble

یکی از معروف ترین برندهای کمپرسور باد که در سال 1906 در آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده است برند Porter-cacble می‌باشد. این شرکت تولید کننده انواع ابزارهای برقی و ماشین آلات می‌باشد، اما اصلی ترین تولید کمپانی Porter-cacble پمپ باد است. از اصلی ترین کمپرسورهای تولید شده در این شرکت می‌توان porte-cable c2002 را نام برد. این محصول با وزن 14 کیلوگرم و مخزن 23 لیتری به همراه پمپ psl 150 از پر فروش ترین کمپرسورهای جهان می‌باشد. موسسین این مجموعه R. E. Porter، G. G. Porter و F. E. Cable بوده اند که خود زیر مجموعه شرکت‌ Stanley Black Decker به شمار می‌روند.
بهترین مارک کمپرسور باد(برند porter)

برند campbell hausfeld

این برند که تابع شرکت Campbell Hausfeld آمریکایی است از سال 1836 شروع به کار کرد. اکثر محصولات تولید شده این کمپانی تجهیزات و ادوات کشاورزی است. بهترین برند پمپ باد جهان در این شرکت در سال 1940 به صورت نیمه صنعتی، صنعتی و غیر صنعتی تولید شد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به کمبل هاوسفلند بدون روغن FP209499AV اشاره کرد. این کمپرسور باد به دلیل وزن کم قابل حمل بوده و حاوی 11 لیتر گنجایش مخزن افقی می‌باشد. لوازم جانبی این محصول نیز کامل می‌باشد.
بهترنی مارک کمپرسور باد(برند cambell)

برند dewalt

یکی از بهترین مارک کمپرسور باد که این محصول هم ساخت کشور آمریکا می‌باشد. برند دیوالت تابع کمپانی Stanley Black & Decker بوده که در سال 1924 توسط Raymond E. DeWalt بنیانگذاری شد. کمپرسورهای باد تولید شده شرکت Dewalt دارای ظرفیت، قدرت، فشار و اندازه متفاوت می‌باشند که بهترین آن‌ها کمپرسور DWFP55126 با گنجایش 23 لیتر، پمپ با psl 165 و کمپرسور پنکیک می‌باشد.
بهترین مارک کمپرسور باد(برند دیوالت)

برند ronix مدل RC-5010

شرکت رونیکس نیز اقدام به تولید کمپرسور باد با مشخصات زیر کرده است:
  • طراحی بی نظیر
  • استفاده آسان 
  • دارای فیلتر فلزی مرغوب
  • عمر طولانی و عملکرد مناسب به دلیل بهره مندی از آچار F bang
  • مجهز به سیستم خودکار به منظور خاموش شدن اتوماتیک و جلوگیری از استهلاک موتور 
  • سبک و قابل حمل
  • تعبیه شیر اطمینان با استاندارد CE
  • دارای دو خروجی برای اتصال سریعتر
  • فشرده سازی هوا در کمترین زمان
  • دارای سرعت مناسب در حالت آزاد(2800 دور در هر دقیقه)
  • میزان هوای خروجی 200 لیتر در دقیقه
بهترین مارک کمپرسور باد(برند رونیکس)

برند هیوندای مدل AC-1010

از مشخصات کمپرسور باد برند هیوندای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • مجهز به سوپاپ اطمینان
  • حاوی سیم بلند(2 متری)
  • دارای دو فشارسنج و یک فیلتر
  • امکان برطرف شدن رطوبت در مخزن
بهترین مارک کمپرسور باد(برند هیوندای)

برند Black and decker مدل BD 556

بدون شک از شرکت‌های پرچمدار در ساخت کمپرسور باد می‌توان کمپانی بلک اند دکر را نام برد. از مهمترین محصولات تولیدی این شرکت کمپرسور باد است که در مشاغل مکانیکی، الکتریکی و ساخت خودرو بسیار کاربرد دارد. همچنین از این دستگاه می‌توان برای باد کردن لاستیک دوچرخه، انواع توپ و یا قایق بادی نیز استفاده کرد. محصولی با کیفیت با قیمت مناسب.

 

بهترین مارک کمپرسور باد(برند بلک اند دکر)

خرید بهترین ابزارآلات مشهد از ابزار سجادیان

به منظور خرید بهترین مارک کمپرسور باد باید به فروشگاه ابزار سجادیان بزرگترین ابزار فروشی مشهد مراجعه نمود. این مجموعه با بیش از شش دهه، استفاده از قطعات اصلی و قیمت مناسب توانسته است رضایت اکثر مشتریان را کسب کرده و از رقبای خود پیشی بگیرد. همچنین شما می‌توانید پیش از خرید محصولات از مشاوره رایگان کارشناسان ما به منظور خریدی مطمئن با توجه به نیاز و بودجه تان بهره مند شوید.

سوالات رایج

1.آدرس فروشگاه ابزار سجادیان در مشهد کجاست؟

حدفاصل چهارراه ابوطالب و ابوطالب 1، پلاک 55

2.محصولات این فروشگاه غیر از کمپرسور باد کدامند؟

دریل برقی، متر لیزری، جک سوسماری و سنباده لرزان

3.برندهای موجود در فروشگاه ابزار سجادیان را نام ببرید؟

توسن، هنس، تانوس، داکارا، نووا، p.a.p و اکو

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *