ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات مشهد

یکی از وسایل ضروری در همه مشاغل از جمله کارخانه‌ها، صنایع مختلف مانند صنایع خودرو سازی و مبل سازی و لوازم خانگی ابزارآلات بوده که شامل دسته بندی متفاوتی می‌باشد. ابزارآلات را می‌توان به دو دسته کلی ابزارآلات ایمنی و ابزارآلات اندازه گیری تقسیم بندی کرد. ابزارآلات اندازه گیری نیز خود شامل  برقی، بادی و دستی می‌باشد. در واقع ابزارآلات محصولی کاربردی بوده که تمامی افراد چه مبتدی چه حرفه ای می‌توانند از آن در منزل و محل کار از آن به راحتی استفاده کنند. 

خرید لوازم و ابزارآلات ارزان جزو اهداف اصلی تولید کنندگان این صنعت می‌باشد. همچنین کیفیت ابزارآلات و نوع برند تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. توجه داشته باشید ابزارآلات باید بر اساس نوع کاربرد و تعداد مناسب خریداری شود. شما می‌توانید برای ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات با بهترین کیفیت به فروشگاه ابزار سجادیان مراجعه نمایید. این فروشگاه علاوه بر فروش حضوری، امکان خرید اینترنتی را برای رفاه حال شما عزیزان فراهم کرده است. این فروشگاه پس از ثبت سفارش در کمترین زمان مرسوله را به دست شما می‌رساند. 

ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات صنعتی

انواع ابزارآلات و یراق صنعتی

قیمت ابزارآلات صنعتی با توجه به عمده یا تک بودن، جنس بدنه و میزان تحمل وزن متفاوت می‌باشد. ابزار سجادیان تمرکز فروش ابزارآلات با کیفیت بوده و ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات را در مشهد دارد. لازم به ذکر است هدف ابزار سجادیان تعرضه محصولات صنعتی با قیمت مناسب و سود کم است تا افراد در مشاغل مختلف بتوانند با این وسیله کاربردی کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

تلفن تماس جهت اطلاع از لیست اجناس، استعلام قیمت و ثبت سفارش:

ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات مشهد

بهترین ابزار فروشی در مشهد(ارسال به سراسر کشور)

استفاده از ابزارآلات سبب سهولت و سریعتر انجام شدن کارها می‌شود. ابزار سجادیان تطیف وسیعی از ابزارآلات صنعتی را به منظور استفاده‌های مختلف داراست. این فروشگاه آماده ارسال محصولات از مشهد به سراسر ایران بوده و فاکتورهای مهمی از جمله کیفیت، قیمت مناسب و استفاده آسان در همگی ابزارها لحاظ شده است. شما می‌توانید با ارسال کد محصول، ابزار مورد نظر را به صورت تکی یا عمده خریداری نمایید تا بدون معطلی به دستتان برسد. تضمین کیفیت، استفاده از 30 برند معتبر داخلی و خارجی، تخفیفات ویژه، 6 دهه تجربه، مشاوره رایگان پیش از خرید، فروش اقساطی و دارا بودن کاملترین سبد خرید ابزارآلات صنعتی از دیگر ویژگی‌های ابزار سجادیان می‌باشد.

جهت آشنایی با خصوصیات بزرگترین ابزار فروشی مشهد و ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات کلیک نمایید.

معرفی انواع ابزارآلات موجود در فروشگاه ابزار سجادیان

فروشگاه ابزار سجادیان، ابزار یراق متنوعی داشته که در ادامه به معرفی برخی از این محصولات و ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات می‌پردازیم.

  • انواع دریل و مته

با کیفیت ترین دریل‌ها را از فروشگاه ابزار سجادیان بخواهید. دریل‌ها بر اساس میزان قدرت و اسب بخار، مصرف انرژی، منبع تغذیه و وزن به مدل‌های مختلفی دسته بندی می‌شوند. همچنین دریل‌ها به دریل ساده، چکشی، چکشی تخریب کن و بتن شکن تقسیم بندی می‌شود. برندهای موجود در فروشگاه ابزار سجادیان محل ابزار ارزان شامل موارد زیر است:
  1. بوش (Bosch)
  2. دیوالت (DeWalt)
  3. ماکیتا (Makita)
  4. میلواکی (Milwaukee)
  5. هیتاچی (Hitachi)
  6. هیلتی (HILTI)
ارزانترین-قیمت-پخش-ابزارآلات(دریل و مته)
  • اره پروفیل بر توسن

این محصول پر قدرت برای بریدن انواع فلز به کار می‌رود و در مشاغلی مانند ساختمان سازی، ترابری و کشتیرانی بسیار از آن استفاده می‌شود. اره پروفیل بر سبک و قابل حمل بوده و دقت بسیار بالایی دارد. استفاده از این وسیله کاربردی سبب سرعت بخشیدن به کارها شده و ایمنی کاربر نیز حفظ می‌شود. این محصول ساخت کشور چین بوده و دارای موتور پر قدرت و بدنه فلزی مستحکم می‌باشد. ابزار سجادیان اره پروفیل بر با برند توسن را با کیفیت مناسب و قیمت کم در اندازه‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد. 
ارزانتریم قیمت پخش ابزارآلات(اره پروفیل بر توسن)
  • تیغ فرز انگشتی

فرز انگشتی بیشتر در کارهای پر ظرافتی مانند منبت کاری، نجاری و سنباده زنی کاربرد دارد. این وسیله برقی از چندین چرخ دنده و یک موتور کوچک تشکیل شده است. این چرخ دنده‌ها وظیفه چرخاندن شفت اصلی را بر عهده دارند. تیغ فرز انگشتی موجود در فروشگاه ابزار سجادیان با خاصیت ضد زنگ زدگی و به صورت 5 تایی به همراه یک شفت موجود می‌باشد. ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات در این فروشگاه می‌باشد. اندازه این تیغ‌ها متفاوت بوده و از تیغه‌های کوچکتر برای برش دادن فلزات نرم و از سایزهای بزرگتر بیشتر در صنعت نجاری استفاده می‌شود.
 
انواع سایزهای مختلف تیغ فرز انگشتی:
  • ۲۲ × ۰.۴ × ۶.۳۵ میلی‌متر
  • ۲۵ × ۰.۵ ۶.۳۵ میلی‌متر
  • ۳۲ × ۰.۶ × ۶.۳۵ میلی‌متر
  • ۳۵ × ۰.۷ × ۶.۳۵ میلی‌متر
  • ۴۴ × ۰.۸ × ۶.۳۵ میلی‌متر
ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات(تیغ فرز انگشتی)
  • پیستوله برقی

رنگ کاران از پیستوله برای رنگ آمیزی و پاشش رنگ روی سطوح مختلف در خانه و کارگاه‌های صنعتی استفاده می‌کنند. امروزه در فروشگاه ابزار سجادیان پیستوله در دو مدل برقی و بادی موجود است. مزیت استفاده از این وسیله کاربردی نسبت به فرچه و غلتک سریعتر انجام شدن فرآیند رنگ کردن می‌باشد. از پیستوله برقی برای رنگ آمیزی نرده‌ها و صندلی‌ها نیز استفاده می‌شود.

 

ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات(پیستوله برقی)
  • کمپرسور بادی فندکی

یکی از قطعات اصلی در موتور خودرو کمپرسور بادی بوده که سبب فشرده کردن هوای داخل سیلندر می‌شود. این قطعه با وصل کردن به کابل فندک اتومبیل قابل استفاده می‌باشد. کمپرسور بادی فندکی قابل حمل بوده، ابعاد کوچک و وزن کمی داشته و عموما برای تنظیم باد لاستیک و باد کردن تشک و استخرهای بادی از آن استفاده می‌شود. این ابزار به دو صورت تک سیلندر و دو سیلندر در فروشگاه ابزار سجادیان موجود می‌باشد. برای تهیه ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات به این فروشگاه مراجعه نمایید.
ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات(کمپرسور بادی فندکی)

سوالات رایج

1. بهترین برندهای ابزارآلات برقی کدام شرکت‌ها هستند؟
 
دیوالت، ماکیتا، ریوبی، میلواکی، بوش، آاگ، بلک اند دکر، ایران ترانس، رونیکس، توسن، آنکور، ادون، کرون، هیلتی، محک، اکتیو، آینهل، هیوندا و متابو 
 
2. چرا باید ابزارآلات برقی را روغن کاری کرد؟
 
برای جلوگیری از زنگ زدن محصولات برقی و شارژی و بهبود عملکرد آن‌ها
 
3. ابزارآلات را در کدام محل‌ها نباید نگهداری کرد؟
 
روی کاشی و سرامیک به دلیل احتمال رطوبت و پیشگیری از خراب شدن ابزارها
 
4. آدرس فروشگاه ابزار سجادیان ارزانترین قیمت پخش ابزارآلات مشهد کجاست؟
 
حدفاصل چهارراه ابوطالب و ابوطالب 1، پلاک 55
 
امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *