بهترین برندهای جعبه آچار بکس

بهترین برندهای جعبه آچار بکس

یکی از ابزارهایی که برای شل و محکم شدن مهره ها استفاده می شود، آچار بکس است.مارک های مختلفی از آچار بکس در بازار وجود دارد که شما با توجه به نوع کاربرد خود می توانید هریک از آن ها را انتخاب کنید. با توجه به اینکه برندهای گوناگونی از آچار بکس و جود دارد و انتخاب بهترین مارک جعبه بکس برای خریداران کمی دشوار است. ما در این مقاله نکات مهم خرید جعبه بکس را به شما معرفی کرده تا با استفاده از این اطلاعات بتوانید بهترین برند را انتخاب کرده و از آن استفاده نمایید.

قیمت معمول جعبه آچار بکس

قیمت معمول جعبه آچار بکس

قیمت جعبه بکس با توجه به عوامل مختلفی مانند جنس،برند، تعداد ابزارهای درون جعبه متفاوت است. رنج قیمت جعبه بکس ساده در بازار معمولا حدود 400 تا 2 میلیون تومان می باشد.چنانچه بخواهید که جعبه آچار بکس با کیفیت بالاتر را تهیه کنید، قیمت آن حدودا از 5 دلار تا 10 میلیون تومان یا حتی بیشتر خواهد بود. در زمان خرید جعبه بکس، علاوه بر قیمت باید به مواردی مثل طول عمر، کیفیت ساخت و … توجه کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

انواع آچار بکس

آچار بکس به انواع مختلفی مانند آچار شمع، آچار چرخ، خم شو، آچار کوک و … تقسیم می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

خم شو

این نوع آچار بکس، یک آچار سر تخت می باشد که بکس آن در کنار آچار رینگی خم شده است.

آچار کوک

این ابزار برای تنظیم بعضی از آلات موسیقی استفاده می شود.

آچار شمع

آچار شمع، استوانه ای شکل است که در دوسمت آن مادگی شش ضلعی قرار دارد و با یک میله کوتاه هدایت می شود که از دو سوراخ در بدن سیلندر عبور می کند.

انواع تبدیل آچار بکس

این وسیله یک تبدیل جعبه بکس است. تبدیل اسپینر یک مبدل کوتاه می باشد که دارای یک کنگره است و اتصالات بدون نیاز به دسته آچار به راحتی بسته و باز می  شود.

تبدیل پنجه کلاغی

تبدیل پنجه کلاغی، یک سر باز شبیه به سر آچار معمولی دارد و همچنین دارای یک سر مادگی چهارگوش برای اتصال به اهرم است. این ابزار جعبه بکس برای برای دسترسی به اتصالات استفاده می شود.

تبدیل سایز

استفاده از این ابزار به شما کمک می کند که از یک سری با یک درایو، همراه با آچار هایی با درایو دیگری استفاده کنید. طول تبدیل سایز معمولا حدود25 میلی متر می باشد.

راهنمای خرید بهترین برند جعبه آچار بکس

اگر قصد دارید که بهترین نوع جعبه آچار بکس را بخرید، باید به موارد زیر توجه کرده تا بتوانید ابزاری با کیفیت را سفارش دهید و از آن در حرفه خود استفاده کنید.

نوع استفاده جعبه آچار بکس

چنانچه مکانیک هستید، قطعا باید جعبه آچار بکس با کیفیت را انتخاب کنید، در صورتیکه فقط برای کارهای شخصی از جعبه بکس استفاده می کنید،ابزار معمولی هم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. بنابر این قبل از خرید جعبه بکس به نوع استفاده از ابزار توجه کرده و با توجه به آن بهترین نوع را تهیه کنید.

قیمت آچار بکس

هزینه ای که برای خرید آچار بکس می پردازید، به عوامل گوناگونی مانند کیفیت، برند و … وابسته است.مسلما برخی از جعبه بکس ها نسبت به انواع دیگر آن قیمت پایین تری دارند، اما چنین ابزارهایی معمولا تقلبی هستند و به سرعت خراب می شوند.

آلیاژ کاربردی در آچار بکس

آلیاژ کاربردی در آچار بکس

مواد مورد استفاده در آچار بکس، بر روی دوام و کیفیت آن تاثیر مستقیمی می گذارد. بنابر این هرچه آلیاژ مصرفی جعبه بکس از جنس خوبی انتخاب شود، مسلما گزینه بهتری برای خرید خواهد بود.اگر به دنبال بهترین بکس فشار قوی هستید، به شما توصیه می کنیم که به نوع آلیاژ آچار بکس بسیار توجه کنید تا از خرید خود رضایت داشته باشید.

بهترین برندهای جعبه آچار بکس

دربازار برندهای مختلفی از جعبه آچار بکس وجود دارد که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

برند هنس

این نوع جعبه آچار بکس، از محصولات شرکت تایوانی هنس می باشد که از نظر کیفیت جایگاه خوبی در دنیای ابزار کسب کرده است. از ویژگی های جعبه بکس مارک هنس می توان به بادوام بودن و استحکام آن اشاره کرد،که همین موضوع باعث شده، افراد زیادی این برند ابزار را انتخاب کنند.

ابزارآلات هنس در مشهد را می توانید با بهترین کیفیت از فروشگاه ابزار سجادیان تهیه کنید.

 

 

برند رونیکس

از بهترین مارک های جعبه بکس می توان به رونیکس اشاره کرد. بهترین جعبه بکس رونیکس از ابزارهایی تشکیل شده است که از آن برای باز یا بسته شدن آسان پیچ ها در فضای کوچک استفاده می شود. بنابر این اگر به دنبال کیفیت عالی هستید، جعبه آچار بکس رونیکس از باکیفیت ترین برندهای موجد در بازار می باشد که در حرفه خود می توانید از آن بهره ببرید.

ابزارآلات توسن یا رونیکس کدام بهتر است؟! حتما این مقاله را مطالعه کنید

 

 

برند تاپ تول

برند معروف تاپ تول از سال 1994 در سراسر جهان فعالیت می کند. محصولات این شرکت ساخت تایوان هستند و یکی از بهترین مارک های جعبه بکس بازار ابزار در ایران و جهان می باشد. از مهمترین دلایل برتری جعبه آچار بکس تاپ تول می توان به ارگونومی یا نوع ابزار برای راحتی کاربر در جعبه نام برد.

برند کاستور

برند کاستور

این مارک در سال 1995 تاسیس شد که در زمینه ابزارهای تعمیر خودرو، ابزار بادی و … تخصص دارد.محصولات کاستور بسیار مستحکم هستند ومطابق با تمام استانداردهای بین المللی طراحی شده اند.

برند جنیوس

جعبه آچار بکس از انواع دیگر ابزارهای موجود در بازار است که سرعت کار شما را به شدت افزایش می دهد. این  جعبه بکس با یک سری شش ضلعی یا دوازده گوش بهترین گزینه برای جایگزینی مجموعه بزرگی از آچارهای تخت است. از ابزارهای جنیوس به دلیل کیفیت آن معمولا در بیشتر تعمیرگاه های اتومبیل استفاده می شود.

برند توسن

برند توسن

این شرکت، جعبه بکس های مختلفی را تولید کرده و به بازار عرضه کرده است که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. دسته ها و سری های آن ها کاملا از کروم-وانادیوم ساخته شده است و  در نتیجه در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم می باشد.

 با خرید ابزارآلات توسن در مشهد می توانید از مزایای آن مانند کیفیت و استحکام آن سال ها استفاده کنید.

ابزار برتر بهترین فروشگاه ابزار آلات مشهد

ابزار سجادیان بهترین فروشگاه ابزارآلات مشهد

این مجموعه از معتبرترین فروشگاه های ابزارآلات در مشهد می باشد که بیش از شش دهه در زمینه فروش ابزارهای بادی،دستی،کارگاهی فعالیت داشته است.این مجموعه به عنوان مرجع اصلی خرید انواع ابزارآلات برای فروشندگان و خریداران شناخته می شود. شما به راحتی می‌توانید بهترین برندهای داخلی و خارجی ابزار آلات را در این فروشگاه اینترنتی مشاهده کرده و با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

 در بهترین فروشگاه ابزارآلات مشهد انواع برندهای داخلی و خارجی محصولات با قیمت مناسب به فروش می رسد.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم که مهمترین نکات خرید جعبه آچار بکس را به شما معرفی کنیم. اگر  قصد خرید ابزار آلات با کیفیت را دارید،مجموعه ابزار سجادیان از بهترین فروشگاه های اینترنتی در کشور است که می توانید بهترین برندهای محصولات را در این فروشگاه مشاهده کنید. امیدواریم این نوشته برای شما مفید بوده باشد.

 

سوالات رایج

  1. بهترین برندهای جعبه آچار بکس چیست؟

  هنس

  توسن 

 رونیکس

 کاستور

2.چرا برای خرید فروشگاه ابزار سجادیان را انتخاب کنیم؟

1.تنوع محصولات

2.گارانتی

3.قیمت مناسب

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *