بهترین دریل بازار

بهترین دریل بازار ایران

دریل خوب چی بخرم!! یکی از مهم ترین ابزار و  وسایل در هر خانه ای بی برو برگرد دریل است. شاید در نگاه اول پاسخ به این سوال برایتان کمی تامل برانگیز باشد اما با کمی دقت متوجه پاسخ نیز خواهید شد. شاید ساده ترین کار و بیشترین استفاده دریل برقی برای سوراخ کردن دیوار خانه باشد.

در تمامی کارهای فنی و تاسیسات ساختمان و تعمیرات و.. نیز دریل پای ثابت است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دریل در بازار ایران صحبت کنیم.

 

بهترین دریل در بازار جهانی

بهترین دریل در بازار جهانی

همان طور که میدانید برندهای متنوعی از دریل و ابزارآلات وجود دارند . این تقسیم بندی و ارزش براساس چند موضوع است: میزان قدرت، منبع تغذیه و میزان مصرف انرژی، گشتاور، میزان اسب بخار و حتی وزن.

 

در حالت کلی بهترین دریل موجود در بازار براساس عملکرد و میزان رضایت عبارتست از :

بوش (Bosch)

دیوالت (DeWalt)

ماکیتا  (Makita)

میلواکی  (Milwaukee)

هیتاچی  (Hitachi)

هیلتی(HILTI)

دریل برند ماکیتا
دریل برند دیوالت
دریل برند بوش
دریل برند هیتاچی

معیارهای مهم برای انتخاب بهترین دریل بازار

کاربرد و عملکرد، اندازه و شکل سه نظام ، وزن و قدرت ، قیمت، نوع موتور به کار گرفته شده در آن ها ، در نهایت منبع تغذیه و میزان جریانی که مورد استفاده قرار می‌دهند.

کابرد و عملکرد دریل

مهم ترین معیار برای انتخاب بهترین دریل بازار همین مورد است. کاربرد دریل ها متفاوت است. این که شما با توجه به کارتان انتخاب کنید موضوع بسیار مهمی است. درست است که برندهای زیادی وجود دارد اما گاهی فقط باید به کاربرد توجه کرد! بعضی دریل ها مانند مته چکشی یا گیربکسی کاربردهای ویژه ای دارند. برای کارهای معمولی ما  دریل چند سرعتی را پیشنهاد می‌کنیم.

اندازه و شکل سه نظام دریل

این مورد نیز در انتخاب بهترین دریل بازار بسیار موثر است. سه نظام محل قرار دادن مته است. برای اکثر کارهای خانگی مته با قطر 3.8 اینچ یا 9.5 سانت اندازه بسیار مناسبی است.

وزن

از دیگر عوامل مهم در انتخاب بهترین دریل بازار، وزن است. وزن اکثر دریل های بازار نزدیک به است. اما زمانی که مشغول انجام دادن کار ظریفی در ارتفاع زیاد هستید همین اختلاف وزن کم نیز اهمیت خواهد داشت. در مورد دریل هایی که با برق کار نمی‌کنند ( شارژی ) علاوه بر وزن خود دریل باید وزن باتری را نیز در نظر گرفت.

 قدرت

قدرت دریل های بازار با توجه به تنظیمات متفاوتی که دارند فرق دارد. بعضی اوقات شما برای انجام کارهایتان به نیروی زیادی نیاز ندارید. مسلما میزان نیرویی که برای فشار دادن میخ یا پیچ در دیوار استفاده می‌کنید با نیرویی که برای کندن بتن نیاز دارید متفاوت است. میزان نیروی دریل براساس گشتاور متفاوت است. بعضی دریل ها نیز قادرند سرعت را تنظیم کنند تا با اطمینان بهتری بتوانید کار انجام دهید.

موتور

بهترین دریل بازار براساس نوع موتور نیز دسته بندی می شود. موتور دریل ها دارای براش ( زغالی ) یا براشلس (بدون زغال) است. موتورهای دارای زغال به دلیل تماس فیزیکی حرارت بیشتری حین کار تولید می‌کنند. این حرارت سبب می‌شود نیاز به تعمیر بیشتری پیدا کنند.

منبع تغذیه

دریل ها برقی و باتری هستند. دریل های باتری دارای قدرت ذخیره سازی و توان تحویلی متفاوتی هستند.

انواع دریل ها براساس نوع کارایی

بهترین دریل ها براساس کارایی به 4 دسته تقسیم می‌شوند: دریل چکشی، دریل چکشی تخریب کن، دریل بتن کن و دریل ساده

دریل های ساده

یکی از پرکاربردترین موارد در میان ابزار آلات هستند. با توجه به کاربرد فراوانی که دارند تغییرات زیادی در ساختار داشته اند: مانند تنظیم سرعت، تغییر گشتاور یا جهت چرخش موتور.

دریل ساده

دریل چکشی

این دریل ها همان طور که از نامشان مشخص است قابلیت ضربه زدن چکشی را دارند. کاربرد این دریل ها بسیار شبیه دریل ساده است با این تفاوت که در سطوحی با ضخامت بالا و برای حالت ضربه ای سوراخ کن مورد استفاده قرار می گیرند.

دریل چکشی

دریل چکشی تخریب کن

این دریل ها پر قدرت ترین نوع دریل ها هستند. قابلیت تخریب کردن انواع اجسام سخت از کاربرد های اساسی آن ها است. این دریل ها  با استفاده از قلم و مغاز و با سرعت و گشتاور بالا کار می‌کنند.

دریل تخریب کن چکشی

دریل بتن شکن

این نوع نیز برای شکستن انواع اجسام سخت و بتن ها استفاده می‌شوند. موتور قدرتمند و سه نظام و چهار شیار دارد که توانایی بالایی به این نوع دریل ها می دهد. این نوع اگر نیمه صنعتی باشند از نوع چهار شیار و در حالت صنعتی از نوع پنج شیار هستند.

دریل بتن شکن

بهترین دریل بازار کدام است

با تمام توضیحاتی که دادیم تنها می‌توان یک نتیجه کلی برآورد کرد:

اولین نکته ای که در مورد انتخاب بهترین دریل بازار وجود دارد این است که: الزاما بهترین دریل نیاز شما را برآورده نخواهد کرد! همیشه کاربرد و انتظاری که از یک دریل برای انجام فعالیت دارید حرف اول را میزند.

به طور مثال دریل ها قدرتی تا 10 آمپر دارند. اما شما برای کارهای عادی می‌توانید فقط از 5 دالی 7 آمپر استفاده کنید. تمام آن چه از یک دریل می‌خواهید در ابتدا فقط از نیاز شما شروع می‌شود. اگر قیمت در خرید ابزار آلات برای شما مطرح نیست می‌توانید از برندهای معتبر و قدیمی استفاده کنید.

ابزار سجادیان فروش انواع ابزار آلات در مشهد با کیفیتی باور نکردنی و با گارانتی ارائه خدمات مطلوب و مورد نظر شما

سوالات رایج

اولین معیار برای خرید بهترین دریل بازار چیست:

نیازی که شما دارید و کاربرد دریل

برترین شرکت فروش ابزار آلات در مشهد کدام است؟

ابزار سجادیان بهترین مرکز فروش ابزار آلات در مشهد می‌باشد که بیش از 6 دهه فعالیت در زمینه فروش و عرضه انواع ابزار آلات دارد.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *