مقایسه پیستوله برقی و بادی

مقایسه پیستوله برقی و بادی

امروزه از تجهیزات جدیدی مانند پیستوله برقی و بادی جهت رنگ آمیزی در بخش‌های مختلف صنعتی و خانگی استفاده می شود. این وسایل فرآیند رنگ‌آمیزی را برای افراد، بسیار آسان‌تر می کند و به راحتی می توانید با کمک  پیستوله کار نقاشی ساختمان را به صورت کاملاً حرفه ای در منزل انجام دهید. در ادامه مقاله به مقایسه پیستوله برقی و بادی می پردازیم تا با استفاده از این مطالب بتوانید با کیفیت ترین پیستوله را انتخاب کرده و  در کارهای مختلف از این تجهیز بهره ببرید.

 

پیستوله برقی و بادی چیست

پیستوله چیست

یکی از ابزارهایی که جهت رنگ آمیزی سطوح کاربرد بسیاری دارد، پیستوله است. این وسیله برای پاشش رنگ، کنیتکس و … استفاده می شود که به دو نوع برقی، بادی تقسیم می شود. امروزه از پیستوله برقی و بادی در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی استفاده می کنند و به کارگیری این تجهیز موجب می شود که در مدت زمان کمتری نسبت به فرچه و غلطک، فرآیند رنگ‌آمیزی انجام شود.

برای خرید عمده ابزارآلات تانوس مشهد به صورت اینترنتی، فروشگاه ابزار سجادیان را می توانید انتخاب کنید.

انواع سیستم پاشش رنگ در پیستوله ها

سیستم پاشش رنگ پیستوله به صورت ثقلی، سیفونی، تحت فشار است که در ادامه هریک از آن ها را توضیح می دهیم.

سیستم رنگ رسانی گرانشی

در این  سیستم، ظرف رنگ بر روی رنگ پاش قرار دارد. رنگ از طریق نیروی جاذبه زمین و بوسیله نیروی مکش هوای فشرده به کلاهک هدایت می شود.

 

سیستم اسپری سیفونی

 در سیستم سیفونی، رنگ در زیر رنگ پاش قرار گرفته است.هوا با سرعت زیاد از مجرایی تنگ عبور کرده و حالت مکش ایجاد می شود.این مدل از سیستم رنگ پاشی برای سقف بسیار مناسب می باشد.

 

سیستم اسپری تحت فشار

یکی از انواع دیگر سیستم های پاشش رنگ در پیستوله ها، تحت فشار است . در این مدل نیروی فشار درون منبع باعث می شود که رنگ در داخل لوله بالا برود. بنابر این از سیستم اسپری تحت فشار، برای پاشیدن رنگهای غلیظ تر استفاده می شود.

مقایسه پیستوله برقی و بادی

با کمک پیستوله برقی و بادی به راحتی می توانید ، نقاشی ساختمان را به صورت کاملاً حرفه ای انجام دهید. این دونوع پیستوله از لحاظ کاربرد، عملکرد و … با هم تفاوت هایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

برای خرید عمده ابزارآلات هنس در مشهد، فروشگاههای معتبر را انتخاب نمایید.

از لحاظ عملکرد و کیفیت پاشش

 در پیستوله بادی غلظت رنگ و فشارهای هوای خروجی قابل تنظیم است.بنابر این باتوجه ‌به قابلیت هایی که در پیستوله بادی و جود دارد،قطعا پیستوله بادی از نظرکیفیت پاشش رنگ در مقایسه با پیستوله برقی گزینه مناسب تری جهت رنگ آمیزی ساختمان می باشد.

از لحاظ کاربرد

پیستوله برقی و بادی از نظر کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند. از پیستوله برقی جهت رنگ‌آمیزی کارهای خانگی و کارگاهی کوچک استفاده می شود، در حالیکه پیستوله بادی برای کارهای صنعتی و خانگی بسیار مناسب است.

مجموعه ابزار سجادیان، گزینه ای ایده آل جهت خرید عمده ابزارآلات توسن در مشهد محسوب می شود.

از لحاظ روش حمل و نقل

پیستوله برقی از نظر جابه جایی نسبت به بادی آسان تر است، بنابر این اگر به دنبال حمل و نقل راحت هستید، حتما در خرید پیستوله برقی و بادی به این مسئله توجه کنید.

از لحاظ فشار هوای موجود

هوای مورد نیاز در پیستوله برقی از طریق موتور رنگ پاش تامین می گردد، اما در پیستوله بادی هوای با فشار بالا توسط کمپرسور ایجاد می شود.

از لحاظ صرفه جویی در رنگ

هدر رفت رنگ در پیستوله برقی برای انجام کارهای با حجم بالا، زیاد است.میزان اتلاف رنگ پیستوله بادی، با تنظیم درست پیستوله کاهش می یابد.

از لحاظ قیمت

قیمت پیستوله برقی و بادی، با هم تفاوت دارند. پیستوله بادی نسبت به پیستوله برقی قیمت بالاتری دارد.

بهترین فروشگاه ابزارآلات مشهد ارائه دهنده محصولاتی با برندهای ایرانی و خارجی است. 

پیستوله برقی و بادی هرکدام برای چه کارهایی مناسب اند

پیستوله‌ برقی و بادی هرکدام از نظر کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند. پیستوله‌های بادی برای کارهای صنعتی و خانگی استفاده می شود،اما پیستوله‌ برقی جهت رنگ‌آمیزی نرده‌ها، صندلی و … به کار می روند.

خرید ابزار برقی و شارژی با ضمانت کالا در فروشگاه ابزار سجادیان 

قیمت پیستوله برقی و بادی چگونه است؟

قیمت کدام پیستوله مناسب تر است؟

 اگر بخواهیم که پیستوله برقی و بادی از نظر قیمت با هم مقایسه کنیم،قطعا پیستوله برقی از بادی ارزان تر است.پیستوله بادی به دلیل اینکه با کمپرسور کار می کند، باید هزینه ای نیز بابت خرید این ابزار پرداخت که همین امر موجب افزایش قیمت این دستگاه می شود.

خرید پیستوله برقی با کیفیت از فروشگاه ابزار سجادیان

ابزار سجادیان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی در مشهد است که می توانید بهترین برندهای معتبر ایرانی و خارجی پیستوله برقی را از آن تهیه کنید. اغلب محصولات این مجموعه دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا به همراه گارانتی هستند، در نتیجه با خیال راحت و اطمینان می توانید از فروشگاه ابزار سجادیان بهترین پیستوله برقی را بخرید.

برای خرید پیستوله برقی با کیفیت از صفحه محصولات بازدید کنید.

نتیجه گیری

یکی از سوالهایی که قبل از خرید ابزار رنگ آمیزی مطرح می شود، این است که پیستوله برقی بهتر است یا بادی؟برای پاسخ به این سوال، ما در این مقاله سعی کردیم که به صورت جامع  تفاوت پیستوله برقی و بادی را بیان کنیم. امیدواریم با کمک این نوشته  توانسته باشیم که به شما کمک کرده تا بهترین پیستوله برقی و بادی را انتخاب کنید. چنانچه می خواهید در زمینه خرید پیستوله برقی اطلاعات تکمیلی را کسب کنید، با همکاران ما در ارتباط باشید.

سوالات رایج

1.قیمت پیستوله برقی و بادی چگونه است؟

قیمت پیستوله بادی از برقی بیشتر است.

2. دلایل خرید از فروشگاه ابزار سجادیان چیست؟

1.مشاوره رایگان

2. قیمت مناسب

3. تنوع محصولات

4.کیفیت کالا

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *