ابزار توسن یا رونیکس

ابزار توسن یا رونیکس! کدام بهتر است؟

سوالی که همواره اقشار زیادی خصوصا فنی کاران و مصرف کنندگان مستقیم ابزارآلات با آن مواجه بودند کدام برند بهتر است؟ ابزار توسن یا رونیکس کدام یک از لحاظ کیفیت و کارایی مقاوم تر و برای کار من مناسب تر است؟ در این بخش کارشناسان ابزار سجادیان بهترین فروشنده ابزارآلات در مشهد قصد دارند به سوال شما پاسخ دهند. با ما همراه باشید:

معرفی شرکت های سازنده توسن و رونیکس

ابزارآلات توسن

محصول مشترک کشورهای تایوان و چین است. بخش دستی آن در کشور تایوان و قسمت برقی ابزار توسن در کشور چین تولید می شود. ابزار توسن همان طور که تعداد زیادی از مصرف کنندگان مطلع هستند دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی هستند.

ابزارآلات رونیکس

ابزارآلات رونیکس محصول مشترک کشورهای آلمان، چین، تایوان و 11 کشور دیگر است. ابزار رونیکس از کیفیت بسیار خوب و خدمات پس از فروش بسیار مناسبی برخوردار هستند. نحوه ساخت و نظارت دقیق هر بخش نیز از دیگر ویژگی های مهم کارخانه تولیدی است.

در واقعیت کدام یک بهتر است ابزار توسن یا رونیکس!

هریک از کارخانه های توسن و رونیکس به نوبه خود برای جلب رضایت مصرف کننده دست به اقدامات یکسانی زدند:

ابزارآلات توسن و رونیکس هرکدام برای انجام به موقع خدمات پس از فروش مشکلات کمبود سرمایه گذاری را برطرف کردند.

برای حل مشکل دریافت خدمات به موقع پس از فروش ابزار توسن و رونیکس مقادیر زیادی از محصولات خود را به صورت امانت و گاهی رایگان در اختیار نمایندگان قرار دادند. این کار باعث شد تا خدمات پس از فروش قطعات و محصولات به سادگی و در سریعترین زمان ممکن توسط هر دو شرکت ارائه شود.

همچنین به منظور تسهیل در ارسال محصولات معیوب ابزار توسن و رونیکس پیک رایگان برای اعزام به محل در دسترس مشتری قرار دادند.

خدمات پس از فروش ابزار توسن یا رونیکس

باید بگوییم که هر دو کارخانه خدمات عالی و فوق العاده سریعی به مشتریان خود ارائه میکنند. طوری که در میان سایر برندهای تولید ابزارآلات بسیار شاخص و ممتاز شده اند. این خدمات به طور کلی شامل تعمیر کالا و تعویض قطعات می شود.

چه قطعاتی شامل گارانتی تعویض می شوند و شرایط عمومی گارانتی چیست؟

قطعات تعویضی در کل شامل موارد زیر است:

سشوار ، ابزار برقی صنعتی و نجاری، ابزارآلات شارژی، بلوور، جارو برقی های صنعتی،کمپرسور، چرخ سنباده، پیستوله، اتو جوش لوله سبز، اینورتر­،  کارواش، منگنه­‌کوب شارژی و برقی ، اره بنزینی و حاشیه زن موتوری، ابزار بادی

شرایط گارانتی:

ابزار استفاده شده تنها یک سال می تواند از خدمات رایگان شرکت بهره ببرد.

در صورت مخدوش شدن کارت گارانتی هیچ مسولیتی با شرکت تولیدی نخواهد بود.

خدمات باید توسط نمایندگی های معتبر انجام گیرد.

تعویض دستگاه تحت هیچ شرایطی انجام نمی گیرد.

گارانتی ابزار توسن برای خرید

کلیه محصولات خریداری شده از کارخانه توسن دارای گارانتی یکساله هستند. این گارانتی از تاریخ 14 دی ماه 1400 روی تمام وسایل اعمال شد. کلیه وسایلی که کمتر از یک سال از از تاریخ خریدشان می گذرد مشمول این گارانتی خواهند شد.

ابزار توسن یا رونیکس!

بیایید مقایسه ای میان برخی ابزارآلات توسن و رونیکس داشته باشیم:

چکش های تخریب توسن و رونیکس

چکش تخریب توسن در مقایسه با برند رونیکس ظاهر متفاوت ، قدرت و کیفیت بهتری دارد. اما در حالت کلی کار کردن با چکس تخریب رونیکس آسان تر است.

چکش های تخریب توسن و رونیکس

مینی فرز توسن یا رونیکس

در حالت کلی از لحاظ تنوع مدل و قدرت مینی فرزهای توسن بهتر از رونیکس هستند. اما به لحاظ نوع بسته بندی و ضمایم رونیکس بهتر از توسن عمل کرده است.

مینی فرز توسن یا رونیکس

فرز انگشتی توسن یا رونیکس

فرز انگشتی توسن از لحاظ عمر و کارایی بهتر از نوع رونیکس عمل می کند. همچنین این وسیله در مقایسه با رونیکس دارای متعلقات بیشتری نیز است.

فرز انگشتی توسن یا رونیکس

دریل چکشی توسن یا رونیکس

هر دو نوع داراری کیفیت خوبی هستند و برای کار روی انواع مواد از آهن و چوب مناسبند. اما در یک دید کلی و تجربه کاربری از لحاظ کیفیت ساخت وسیله رونیکس بهتر از مدل توسن است.

دریل چکشی توسن یا رونیکس
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *